[home]
Denníček        


Aktualizované: 17.06.11

Úvod
Novinky na stránke

Technické informácie
História auta
Súčasnosť
Denníček
Návody a postupy [10]

Fotogaléria [1863]

Download
Myšlienky

Fórum
Linky
<<prejsť na Denníček

Denníček - rok 2004
  • 18/12/2004:
    - nová membrána podtlakového ovládania 2. stupňa
  • 07/12/2004:
    - dnes som bez problémov prešiel cez STK :-)
    - nová hlava + palec + kryt rozdeľovača
  • 04/12/2004:
    - repas, vyčistenie karburátora (trysky, vzdušníky, prefúkanie kanálikov), výmena tesnení pod karburátorom, pod vekom, výmena membrány akceleračnej pumpičky, jemné zrovnanie telesa karburátora (   fotky z repasu)
    - výmena brzdovej kvapaliny, dotiahnutie ručnej brzdy, očista sviečok, premazanie rozdeľovača
  • 25/11/2004:
    - vyrovnané veko karburátora
  • 19/11/2004:
    - nové čistiace sitko v karburátore, nové tesnenie pod vekom karburátora a pod čističom vzduchu
  • 13/11/2004:
    - kontrola + prečistenie + odvzdušnenie predných bŕzd
    - odvzdušnenie spojky
    - premazanie zvyslých čapov na prednej náprave
  • 09/11/2004 - 11/11/2004:
    - očista prevodovky
    - očista prednej nápravy + náter rezistinom (   foto)
  • 06/11/2004:
    - výmena čeľustí na PZ brzde, prešteľovaná ručná brzda (obidva kolesá naraz), odvzdušnenie zadných bŕzd, nasadenie zimných pneu na zadok
  • 29/10/2004 - 30/10/2004:
    - kúpa 2x nové zimné pneu Matador MP55 Sibir + disky
    - natrenie diskov striebrenkou
       foto
  • 19/10/2004:
    - vyčistenie odkalovacej nádobky (+ sitka) benzínovej pumpy, vyčistenie filtračného sitka prípojky benzínu do karburátora
  • 04/10/2004:
    - kontrola + prečistenie zadných bŕzd, prešteľovanie ručnej brzdy (konečne to aj brzdí :-)
       foto - PZ brzda 1
       foto - PZ brzda 2
       foto - zdvihnuté, podložené auto
  • 14/09/2004:
    - nové "sk-pásky" (spony) na hadici spájajúcej polky palivovej nádrže (zospodu auta)
       foto
  • 12/09/2004:
    - oprava-lepenie/výztuha držiaka popolníka v palubnej doske ;)
  • 11/09/2004:
    - 80 000 km (nabehlo presne po príjazde domov...)
  • 06/09/2004:
    - montáž kontrolky zapnutého ventilátora chladiča (v prístrojovej doske)
  • 31/08/2004 - 02/09/2004:
    - nový rámček prístrojovky (prerobený rámček pôvodnej "bezotáčkomerovej" prístrojovky)
    - nové symboly kontroliek (najnovšie aké sa na škodovky dávali a aké sa používajú dodnes)
    - lepšie podsvietený tachometer (4W žiarovka namiesto 2W) - konečne rovnomerné podsvietenie všetkých budíkov.
  • 17/08/2004 - 26/08/2004:
    - nový vrchnák nádoby ostrekovača
    - oprava PZ dverí (malá preliačeninka)
    - oprava ĽP blatníka (vymontovaná predná kapota)
  • 07/08/2004 - 10/08/2004:
    - výroba nového panela pre autorádio (plast)
    - elektroinštalácia + montáž nového autorádia do auta
       foto 1
       foto 2
  • 06/08/2004:
    - auto privezené z opravy ĽZ dverí
       foto - dvere po repase
    - dotiahnutá hlava valcov
    - dotiahnutá pravá zadná poloos (konečne to nemláti a podvozok ide krásne tichučko)
  • 04/08/2004:
    - kúpené nové autorádio Panasonic RD310 :-) Už sa teším na montáž :-)
  • 03/08/2004:
    - ĽZ dvere poputovali s celým autom na "plastiku"
  • 17/07/2004:
    - nové pekné čierne koberčeky :)
       foto
  • 08/07/2004:
    - jeden týpek mi "pobozkal" pri cúvaní ľavé zadné dvere :-(( takže v najbližšej dobe pôjdu von na opravu a prestriekanie (ešteže mám originál farbu)
  • 07/07/2004:
    - nové čapy obmedzovačov otvorenia všetkých dverí (tie malé na závesoch, ktoré zvyknú na škodovkách pri otváraní robiť taký rámus)
  • 01/07/2004:
    - malá GO štartéru - nové uhlíky, ložiská, vyčistený, premastený.
    Na to, že sa chodí prevažne na krátke vzdialenosti (časté štartovanie) bol v celkom dobrom stave. Ale radšej skontrolovať predčasne, ako príliš neskoro...
  • 07/06/2004 - 08/06/2004:
    - oprava ukončenia PP blatníka (miesto za PP dvermi) - hrdza - viď 28/05/2004
  • 02/06/2004:
    - oficiálny vstup škodovky do EÚ:-) - nové európske "Tabuľky s Evidenčným Číslom" (aj tak to vždy budú pre každého ŠPZ:-)
       foto
  • 31/05/2004:
    - pretesnenie rámov všetkých dverí; spotrebované asi 13 m tesniacej gumy:)
    so starým tesnením:
    - ĽP dvere sa pri jazde po nerovnostiach trochu chveli
    - ĽZ dvere sa ťažko zatvárali
    - "prievan" v aute pri vyšších rýchlostiach
    s novým tesnením: (výsledkom som bol príjemne prekvapený)
    - všetky dvere krásne sedia a všetky sa ľahúčko zatvárajú
    - citeľné zníženie hluku od prefukovania
    - lepšia tesnosť (pri daždi a v zime)
  • 28/05/2004:
    - oprava ukončenia ĽP blatníka (miesto za ĽP dvermi) - hrdza
      foto 1
      foto 2 - detail
      foto 3 - dvere
  • 22/05/2004:
    - cyklovač stieračov nainštalovaný do auta
  • 17/05/2004:
    - konečne dokončený (dorobený) cyklovač stieračov - článok
  • 03/05/2004 - 06/05/2004:
    - nové lanko otvárania prednej kapoty (po 15 rokoch otvárania kufra sa utrhla hlavička pri páčke v aute) - originál lanko stálo až 9,-Sk
    - oprava + nastriekanie (čierna matná) pravého podlahového plechu v motorovom priestore
      foto - nastriekaný pravý podlahový plech v motor. priestore
    - oprava + natretie (základná farba + šedozelená vrchná farba) zadných nosníkov (zospodu)
      foto - pravý zadný nosník + priečka motora zospodu
  • 20/04/2004 - 27/04/2004:
    JARNÉ KAŽDOROČNÉ PRÁCE:
    - pozatieraná karoséria
    - horúcou vodou vystriekaný podvozok (hlavne vnútra blatníkov) - čo riadne nezrobili v umyvárke, to som si musel zrobiť sám :-)
    - niektoré miesta podvozku (blatníkov) a náprav pretreté Rezistinom
    - pretreté disky kolies striebrenkou
    - poopravovaná maska chladiča (polepená)
    - ...
  • 20/04/2004:
    - nové zásterky ("lapače nečistôt") na predných blatníkoch (staré už boli "šišaté") - 145,-Sk
    - nový obmedzovač otvorenia ĽP dverí (po 15 rokoch otvárania/zatvárania vypovedal svoju službu - ulomilo sa pero...) - 95,-Sk
  • 13/04/2004 - 16/04/2004:
    - pretretý zadný nárazník (konštrukcia pod plastom)
    - prestriekaná páka ručnej brzdy + ľavý držiak motora + rúry výfuka (tie dve čo idú z motora) čiernou matnou farbou
    - dočistený motor (konečne)
    - vytmelený + pretretý nabúraný roh (viď 02/03/2004) na pravom prednom blatníku
      foto - vytmelený roh
      foto - hotový roh
    - opravená + pretretá zadná kapota (zo spodu), nové hliníkové fólie (Alobal) na odhlučňovacej hmote v kapote
      foto - počas práce - vybrúsená kapota (pripravená na farbenie) už s novými Alobalmi
      foto - hotová kapota
      foto - hotová kapota - celkový pohľad
  • 06/04/2004:
    - zakrytovanie "dier" od páčiek pod volantom (lucasov).
      foto 1
      foto 2
  • 01/04/2004:
    - oprava + nastriekanie (čierna matná) ľavého podlahového plechu v motorovom priestore
  • 29/03/2004:
    - vloženie plechovej antikorovej podložky 1.5 mm, - || -, pod dolný záves pravých zadných dverí - dobre nesedeli (boli prevysnuté) a odstávali (teda ani dobre netesnili - pomohlo prešteľovanie zámky); teraz idú ako po masle
  • 23/03/2004:
    - vloženie plechovej antikorovej podložky 1.5 mm, vyrobenej podľa návodu na techwebe, pod dolný záves ľavých predných dverí pre zamedzenie odierania dverí o stredový stĺpik (roh dverí sa od stĺpika po úprave posunul asi o 3 mm) + prešteľovanie dverí (s tým bola teda pekná drbačka , uff)
  • 13/03/2004, 15/03/2004:
    - repasácia (čistenie, striekanie farbou...) všetkých súčiastok v priestore kufra (komplet ostrekovací systém, motor stieračov, tiahla stieračov, káble...)
      foto
    - komplet vyčistenie alternátora, prestriekanie horného držiaka alternátora na čierno
      foto
  • 03/03/2004, 04/03/2004:
    - "vyklepaný", opravený a namaľovaný nárazník a spoiler - bez stopy. Čiastočne (dočasne) opravená priehlbinka na rohu blatníka nad smerovkou (treba počkať na teplejšie počasie na zatmelenie)
      foto - opravený predok
      foto - dočasne opravený roh
  • 02/03/2004:
    - malý náraz (oco) predom auta do stola v garáži (šmyklo pri tlačení do garáže - poľadovica) - trochu stlačený predný nárazník s ŠPZ, spoiler a trochu roh na pravom blatníku (nad smerovkou) - našťastie nič strašné
      foto - nabúraný stôl
  • 23/02/2004:
    - vymenené lanko (struna) ovládania kúrenia (teplý/zimný vzduch) - bolo utrhnuté
  • 19/02/2004:
    - pravidelná emisná kontrola:
    Kontrolovaný parameter Hodnota určená (stanovená) Hodnota nameraná Hodnotenie
    Otáčky [min-1] 780 - 830 820
    Uhol predstihu zážihu [°] 5 - 12 8
    Uhol zop. kontaktov [°];[%] 50 - 56 50
    Objem. koncentrácia CO [%] 0,8 - 1,5 1,24
    HC [ppm] 800 429
    Otáčky [min-1] 2950 - 3050 3020
    Uhol predstihu zážihu [°] 34 - 44 39
    Uhol zop. kontaktov [°];[%] 50 - 56 50
    Objem. koncentrácia CO [%] - - -
    HC [ppm] - - -
    (následne technikom upravené voľnobežné otáčky na nižšiu hranicu)

  • 11/02/2004, 12/02/2004:
    - opravený snímač stavu brzdovej kvapaliny od autotestu - nefungovala kontrolka
    - odstránené jediné "drnčanie" v aute - od pravých zadných dverí
  • 07/02/2004:
    - namontovaná nová zámka riadenia - článok
  • 01/02/2004:
    - pokazila sa zámka riadenia, nešlo vložiť kľúčik - článok
  • 29/01/2004:
    - montáž otáčkomera (moje skúsenosti z montáže tu.)
  • 04/01/2004:
    - oprava spínacieho relé zadného vyhrievaného skla (nespínalo)
  • 03/01/2004:
    - na prednej náprave: vyšteľovanie ľavého ložiska, prešteľovanie umiestnenia stabilizátora (vystredenie), premazanie