[home]
Denníček        


Aktualizované: 17.06.11

Úvod
Novinky na stránke

Technické informácie
História auta
Súčasnosť
Denníček
Návody a postupy [10]

Fotogaléria [1863]

Download
Myšlienky

Fórum
Linky
<<prejsť na Denníček

Denníček - rok 2016
  • 01.01.2016
    - Vitaj nový rok, ja idem spať (reč škodovky :D)
  • 07.01.2016
    - montáž relé na napájanie karburátora + úprava elektriky
  • 09.01.2016
    - výmena expanznej nádržky za novú
  • 13.01.2016 - 24.02.2016
    - oprava elektrických vodičov Facetky, oprava rôznych detailov podvozku a kufra
  • 19.03.2016 - 10.04.2016
    - demontáž čelného skla, oprava a novo nalakovanie rámu skla, montáž nového skla so zeleným tónovacím pruhom v hornej strane, nové tesnenie
  • 19.04.2016
    - 229 800 km - výmena motorového oleja a olejového filtra (Valvoline Durablend 10W40 API SN)
  • 21.04.2016
    - 230 000 km
  • 23.04.2016
    - 230 100 km - nastavené ventilové vôle
  • 16.05.2016
    - 231 000 km - výmena zadných brzdových pakní
  • 31.05.2016
    - 232 000 km
  • 15.06.2016
    - nový vzduchový filter
  • 18.06.2016
    - 233 000 km
  • 23.06.2016 - 28.06.2016
    - A zas sa v tom rýpem :) Problémy z minulého roka medzi motorom a prevodovkou na seba nenechali dlho čakať, a tak motor musel ísť po 4. krát znova von :/ Nahodená nová spojková hriadeľ (mrkva) s novým O-krúžkom, znova nové gufero pod zotrvačníkom (z preventívnych dôvodov), znova nové ložisko SKF 6202 do kľukovej hriadele (z preventívnych dôvodov), znova nové spojkové ložisko ZKL (z preventívnych dôvodov), nový prítlačný spojkový tanier Sachs (tam bol pes zakopaný); opravený (zvarený) prasknutý držiak výfuku.
  • 06.07.2016
    - 234 000 km
  • 09.07.2016
    - nové H4 Osram Night Breaker
  • 01.08.2016
    - opravený držiak výfuku zas praskol, tak výroba a montáž nového držiaka
  • 05.08.2016
    - 235 000 km
  • 06.08.2016
    - prechod z 88°C termostatu na 80°C termostat. T.j. výmena termostatu aj termospínača v chladiči.
  • 13.08.2016
    - 236 000 km
  • 20.08.2016
    - 236 300 km - necelých 91 tis. km od zástavby vlečky sa výrazne začali ozývať ložiská kolies, bude sa musieť meniť.
  • 25.08.2016 - 30.08.2016
    - 236 570 - Výmena ložísk zadnej nápravy. Konečne je v aute zas blažené ticho :-); Nové čapíky a pružinky zadných bŕzd
  • 07.09.2016
    - 237 000 km
  • 11.09.2016
    - 238 000 km
  • 12.10.2016
    - 239 000 km
  • 15.10.2016
    - výmena vodnej pumpy za novú (rovnaká značka 4max) - mal som podozrenie na hučanie ložísk, po výmene som ale zistil, že pumpou to nebolo :/ - stále riešim
  • 19.10.2016
    - nastavené ventilové vôle
  • 27.10.2016
    - 240 000 km
  • 29.10.2016 - 08.11.2016
    - pretesnenie sacieho a výfukového potrubia + očista a náter potrubí, obnovovací náter časti bloku motora, zlicovanie sacieho potrubia s medzikusom pod karburátor LEKR + zopár ďalších úprav (detaily)
  • 18.11.2016 - 23.11.2016
    - úprava kabeláže k TPS (+ vyrobené držiaky káblov), zástavba termospínača riadiacej jednotky motora (odteraz už nečakám na nutný nábeh RJ pri opakovaných štartoch).
  • 29.11.2016 - 03.12.2016
    - montáž nového odpojovača baterky + nové ukostrovacie káble a svorky.
  • 07.12.2016
    - 240 150 km - výmena sviečok (NGK BCPR6ES), nový plochý ukostrovací pásik medzi motorom a karosériou
  • 09.12.2016
    - výmena palivového filtra (MANN WK410)
  • 27.12.2016
    - vyrobený nový vývod na prepad benzínu do nádrže
  • 31.12.2016
    - 240 150 km