[home]
Denníček        


Aktualizované: 17.06.11

Úvod
Novinky na stránke

Technické informácie
História auta
Súčasnosť
Denníček
Návody a postupy [10]

Fotogaléria [1863]

Download
Myšlienky

Fórum
Linky
<<prejsť na Denníček

Denníček - rok 2010
  • 01.01.2010:
    - poskladanie zadného nárazníka z nových dielov
  • 13.01.2010 – 14.01.2010:
    – príprava koženky na výrobu nového strešného tapacíru, poopravené tapacíry C stĺpikov
  • 18.01.2010 – 01.02.2010:
    – oprava tapacírov dverí, úprava dverných káps (zvonku potiahnutie koženkou + potiahnutie flaušom z vnútra)
  • 20.02.2010:
    – prestriekanie kovových častí protikusov predných pásov
  • 01.02.2010 – 28.02.2010:
    – nákup ďalších drobností, príprava dielov novej prevodovky
  • 06.03.2010:
    – príprava zadných svetiel, očistenie + nové spodky s päticami
  • 13.03.2010:
    – vyleštenie nerezových interiérových prahových líšt
  • 20.03.2010 – 23.03.2010:
    – repas predných svetlometov
  • 29.03.2010:
    – karoséria auta je finálne nalakovaná, odtieň šedomodrá tmavá č. 1305
  • 06.04.2010:
    – auto privezené domov zo striekania, po 5 mesiacoch od rozobratia je auto vyvarené a nalakované
  • 07.04.2010 – 10.04.2010:
    – začatie prác na kompletovaní auta; príprava dvier – náter vnútra 1× základnou a 1× vrchnou farbou, vystriekanie dutiniek dverí, navŕtanie dier na priechodky, na ipury, centrál a na uchytenie káblov, montáž obmedzovačov otvorenia.
  • 12.04.2010 – 17.04.2010:
    – práce na podlahe auta: oškrabanie pôvodného asfaltu + oprava niektorých miest + náter 2× základ a 1× vrchná farba; demontáž starého čalúnenia stropu + oprava rámu okien kde bola prilepená koženka + ošetrenie strechy zo spodnej strany; náter vnútornej strany zadných blatníkov v motorovom priestore, vnútornej strany zadného čela a priestoru mechanizmu strieračov v kufri do farby karosérie; nalepenie novej AL fólie na odhlučňovacie panely zadnej kapoty; finálne namontovaný zadný nárazník, zadné čelo a zadné svetlá; dopasované predné čelo; vytmelené škáry prahov pomedzi zvary
  • 19.04.2010 – 20.04.2010:
    – na podlahu nanesené ďalšie nátery: 3× Body 950 + 1× finálna vrchná farba v odtieni karosérie, nalepené nové odhlučňovacie panely na strop; očalúnenie stropu novou koženkou; oškrabanie držiakov predných svetiel (bríle) + náter základnou farbou
  • 23.04.2010 – 24.04.2010:
    – vyčistenie predných podbehov, blatníkov a čela z vnútra, odmastenie, náter základ + Body 930, donatieranie častí karosérie okolo motora, zhodený výfuk – oškrabanie od hrdze + náter vypaľovacou striebrenkou; montáž predného a zadného okna.
  • 26.04.2010 – 01.05.2010:
    – príprava predných podbehov a blatníkov na montáž plastových podbehov, donatieranie prednej časti karosérie zospodu, očista šusplechov motora + náter matnou čiernou farbou, očista motora Arvou, príprava vložiek pod koberec na podlahu z Mirelonu, prestriekanie ručnej brzdy; príprava zadných podbehov na náter – očistenie, obrúsenie, vystriekanie škár farbou, náter základnou farbou + nové vyvarené časti aj vrchnou farbou; montáž výfuku a šusplechov motora; montáž predných plastových podbehov a predných zásterok; montáž predného čela, blinkrov a svetlometov; montáž predného nárazníka; dočistenie prednej nápravy + oprava oškretých miest.
  • 03.05.2010 – 05.05.2010:
    – náter zadných podbehov Body 930, dočistenie zadnej nápravy, montáž zadných zásterok, očistenie a zapojenie káblov zadných svetiel, montáž kúrenia, montáž mechanizmu a motorčeka stieračov, montáž ostrekovačov, očista a zapojenie kabeláže v priestore kufra.
  • 06.05.2010 – 08.05.2010:
    – vyčistená a namontovaná odvzdušňovacia hadica chladenia + vyčistený ventil; vyčistená expanzná nádobka + prepláchnutý chladiaci systém čistou vodou + nová náplň chladiča, už konečne chladíme aj kúrime :); zasklenie všetkých dverí; vyčistené mechanizmy dverných zámok + nová vazelína; kompletné vyskladanie vnútra dverí + zatiaľ len približne vyšteľované zámky; namontovaná zadná hmlovka, kryty C-stĺpikov a spätné zrkadlá.
  • 12.05.2010:
    – vygitovaná a tým „opravená“ časť medzery medzi ĽZ blatníkom a dverami, montáž serv centrálu + ďalšie prkotinky, postupne oprava elektriky v interiéri.
  • 14.05.2010 – 16.05.2010:
    – reparovanie elektroinštalácie v aute (pár káblov šlo preč, niektoré káble šli nové, iné sa zas opravovali, preizolovávali, takmer celá mnou dorábaná elektroinštalácia „zlepšovákov“ sa zapájala nanovo a kvalitnejšie, všetky káble sa sprehľadnili a pozväzkovali); montáž palubnej dosky a celého príslušenstva okolo nej, montáž zadného plata a krytov A a C stĺpikov. Výroba repliky exteriérových dverných ochranných líšt.
  • 17.05.2010 – 22.05.2010:
    – oprava + zapojenie kabeláže centrálneho zamykania, vyskladanie komplet interiéru (sedačky, pásy, koberce, lišty, dvere), vystriekanie vnútornej strany dutín prahov (dutina medzi podlahou a výztuhou prahu); vyčistenie mechanizmu (páčka, bowden, zámok) otvárania zadnej kapoty; úprava + doladenie predných plastových podbehov; oprava náteru brzdového posilňovača; nalepenie dverných ochranných líst + štítkov Škoda na dvere a blatníky; nahodenie letných kolies, prvá skúšobná jazda.
  • 24.05.2010 – 27.05.2010:
    – ladenie kufra: očistenie tesnenia kapoty z farby a jeho montáž, spasovanie kapoty + vystriekanie dutiniek, očistenie zámok, tiahiel a ďalších vecí od zastriekanej farby a špiny, očistenie a náter podpery kapoty a zaisťovacej páčky striebornou farbou + nové matice a skrutky :); výmena žiaroviek v predných svetlometoch za nové (staré už mali výrazný pokles svietivosti).
  • 31.05.2010 – 05.06.2010:
    – výmena klasických žiaroviek v stropných lampičkách za biele LED žiarovky = vysoká svietivosť a nízka spotreba; práce na spodku auta – očistenie celej podlahy zo špiny a zastriekanej farby, oškrabanie potrebných miest okolo prahov (zlúpená farba od zvárania), odhrdzavenie povrchovej korźie, oprava hrdze okolo ľavého spodného držiaka prednej nápravy, náter opravovaných miest: 2× penetrátor + 1× vrchná farba + 2× Body 950 + 1× vrchný čierny alkyton, náter zvyšných miest a komplet celej podlahy: čierny alkyton; oprava a doladenie ďalších pár detailov. Týmto je auto dokončené po renovácii. Prvý krát umyté, naleštené, môže sa jazdiť :-)
  • 08.06.2010 – 09.06.2010:
    – vystriekanie dutín spodku (zadné vnútroné pozdĺžniky prahov, dutiny v podlahe nad spodnými držiakmi prednej nápravy, dutiny výztuh karosérie, dutiny vŕškov predných podbehov, dutiny mostu prednej nápravy a nosného predného roštu) + zazáslepkovanie otvorov; Administratívna kontrola STK + EK z dôvodu výmeny čelného skla: kontrola správneho nastavenia predných svetiel v servise.
  • 10.06.2010:
    – výmena oleja v prevodovke: Hekra PP90 vymenený za Castrol EP 80W-90
  • 12.06.2010:
    – rozobratá a doladená volantová tyč › konečne bez axiálnej vôle; premazanie zvislých čapov prednej nápravy
  • 19.06.2010 – 22.06.2010:
    – opravené privarenie priečnych výztuh na pravý zadný pozdĺžnik prahu (oprava toho, na čo sa klampiar pri vyváraní auta vybodol), už je to teraz OK – konečne :) Oprava náteru okolo vareného miesta.
  • 28.06.2010:
    – výmena tachometra za iný kus + pretočenie hlavného počítadla na správny údaj (starý tachometer sa znova pokazil).
  • 09.07.2010 – 10.07.2010:
    – vypodloženie uchytenia predného stabilizátora na moste 5 mm vyrobenými podložkami kvôli zníženiu; vypodloženie ľavej zadnej pružiny 2×5 mm podložkami z dôvodu vyrovnania postavenia auta; výmena zadných brzdových pakien
  • 12.07.2010 – 130 100 km:
    – výmena motorového oleja (Castrol Magnatec 15W40), olejového filtra (Mann), vzduchového filtra, výmena sviečok, našteľovanie ventilovej vôle, predstihu a odtrhu, namazaný rozdeľovač.
  • 20.08.2010:
    – výmena brzdových pakien, konečne som zohnal originál pakne a konečne to brzdí dobre
  • 28.08.2010:
    – po vandalite na aute (vytrhnutá predná maska, prehnutý plech dverí pod pravým zrkadlom) montáž novej prednej masky + oprava prehnutých spolujazdcových dverí
  • 01.09.2010:
    – výmena brzdových kotúčov a platničiek za nové (Lucass & Osinek), nové mazivo v ložiskách nábojov
  • 06.09.2010 – 07.09.2010:
    – 134 000 km, výmena prevodovky, starú hučiacu tečúcu prevodovku nahradila úplne nová, poskladaná z nových dielov pánom Sixtom; zároveň nahodená nová spojková lamela a spojkové ložisko.
  • 20.09.2010:
    – 135 200 km, výmena oleja v prevodovke
  • 23.09.2010:
    – vystriekané komplet dutiny na aute prípravkom Body 900 (prahy, nosníky a všetky ostatné dutiny na spodku auta)
  • 28.09.2010:
    – nový štartér s reduktorom 1kW, originál Magneton pre vozy 105–120.
  • 12.10.2010:
    – oprava pravého predného brzdového strmeňa, na ktorom sa zalomil odvzdušňovací šrób pri výmene brzdovej kvapaliny.
  • 14.10.2010:
    – 136 000 km – emisná kontrola; montáž zadných plastových podbehov
  • 20.10.2010:
    – výmena hadičiek od nádržky brzdovej kvapaliny po hlavné valce brzdy a spojky za hadice EPDM
  • 11.11.2010:
    – montáž záslepky na blok motora miesto už nepoužívanej mechanickej palivovej pumpy
  • 15.11.2010:
    – 137 000 km :-)
  • 18.11.2010 – 20.11.2010:
    – očalúnenie bočných plastových krytov predných sedačiek do čiernej koženky, výmena trysiek ostrekovačov za nové
  • 22.11.2010 – 23.11.2010:
    – zohnal som pár predných opierok hlavy (GLS látkové z čiernej kockovanej látky), upravil som ich skrátením nožičiek pre použitie na zadné sedačky a následne som zamenil všetky 4 hlavové tvrdé IPUR opierky hláv za tieto mäkké
  • 24.11.2010:
    – vyrobený a zapojený elektronický obvod použitím spínacieho relé pre napájanie indukčnej cievky zapaľovania pri štartovaní napriamo mimo predradného odporu (reduktorovaný štartér)
  • 04.12.2010:
    – 138 100 km – výmena motorového oleja (Castrol Magnatec 10W40), olejového filtra (Mann)
  • 06.12.2010:
    – dorobený mikrospínač na karburátore pre vyradenie predradného odporu na cievke pri plnom sytiči
  • 07.12.2010:
    – výmena regulátora napätia, pôvodný regler dával v porovnaní s novým nižšie a kolísavejšie napätie
  • 12.12.2010:
    – 139 000 km :)
  • 31.12.2010:
    – 139 700 km