[home]
Denníček        


Aktualizované: 17.06.11

Úvod
Novinky na stránke

Technické informácie
História auta
Súčasnosť
Denníček
Návody a postupy [10]

Fotogaléria [1863]

Download
Myšlienky

Fórum
Linky
<<prejsť na Denníček

Denníček - rok 2011
  • 03.01.2011
    – vypodloženie pravej prednej pružiny 2×5 mm podložkami z dôvodu vyrovnania postavenia auta, teraz už auto stojí konečne +/- rovno; premazanie zvislých čapov
  • 04.01.2011
    – 140 000 km
  • 07.01.2011
    – výmena ľavého spätného zrkadla za nové (staré sa rozhegalo v nožičke)
  • 15.01.2011
    – výmena komplet tiahiel stieračov za nové (staré už mali vôle v kĺboch)
  • 22.01.2011, 29.01.2011
    – dolaďovanie chodu stieračov, predĺženie hlavného tiahla, výmena uchycovacích paciek, prestriekanie ramienok
  • 26.01.2011
    – dokončenie opravy a prestriekania časti diskov Apollo
  • 27.01.2011
    – zakúpenie nových letných pneu Yokohama A.drive 175/70 R13
  • 28.01.2011
    – obutie nových pneu na zrenovované Apollá
  • 01.02.2011 – 03.02.2011
    – oprava LZ brzdy, nový bubon, nové vonkajšie gufero poloosy
  • 05.02.2011
    – údržba prednej nápravy: výmena KO manžiet riadenia za nové, výmena guľových čapov, úprava sily prítlaku podpery hrebeňa ubratím dvoch 0,2 mm vymedzovacích podložiek.
  • 08.02.2011 – 09.02.2011
    – výmena termostatu za nový 88 st., výmena čidla teploty vody za nové, osamostatnenie kostry pripojenia budíku teplomera chladiacej kvapaliny, úprava (skrátenie) odporovej pružinky motorčeka kúrenia pre mierne zrýchlenie chodu 2. stupňa ventilátora
  • 19.02.2011
    – 142 000 km
  • 16.03.2011 – 19.03.2011
    – vyumývanie podvozku, príprava na letnú sezónu: oprava a pozatieranie karosérie a podvozku po zime, očistenie a pretretie výfuku, nové silentbloky výfuku.
  • 26.03.2011
    – výroba vypušťáku oleja z medziložiskového priestora ĽZ brzdy
  • 29.03.2011
    – 143 100 km: STK, nahodenie letných kolies
  • 10.04.2011
    – 144 000 km
  • 13.05.2011 – 31.05.2011
    – repas "vlečky" (pieskovanie, náter, skladanie…)
  • 30.05.2011
    – 145 000 km
  • 08.06.2011 – 11.06.2011
    – zástavba vlečenej zadnej nápravy + prevodovky, výmena hadíc palivového systému + palivový filter.
  • 10.06.2011
    – geometria náprav v servise
  • 13.06.2011
    – 146 000 km – výmena motorového oleja (Castrol Magnatec 10W40), olejového filtra (Mann)
  • 16.06.2011
    – našteľované ventilové vôle + predstih + odtrh, výmena termostatu konečne za správny typ 80 st. (Vernet)
  • 26.06.2011
    – 147 000 km
  • 16.07.2011
    – 148 000 km
  • 26.07.2011 – 27.07.2011
    – prestavba brzdového rozvodu na rozvod ala Š130, zástavba 4-piestových predných strmeňov + nové kotúče a platničky
  • 08.08.2011
    – 149 000 km
  • 09.08.2011 – 13.08.2011
    – rekonštrukcia kufra, bola potrebná jeho oprava ešte po vyváraní a lakovaní auta, pretože vyzeral hrozne; obrúsenie zvarov vyvarených vŕškov podbehov, očistenie lúpajúceho sa laku a plastizolu, kompletné obrúsenie, vyšpárovanie potrebných miest karosárskym tmelom, náter penetrátor + 2× matný čierny alkyton.
  • 04.09.2011
    – 150 000 km
  • 06.09.2011
    – 151 000 km
  • 18.09.2011
    – 152 000 km
  • 23.09.2011
    – 154 000 km
  • 03.10.2011
    – výmena tesnenia kufra za nové (použité tesnenie 5. dverí na Feliciu)
  • 14.10.2011
    – 154 250 km – emisná kontrola; výmena hlavy valcov motora za novú upravenú hlavu (znížená o 1,5 mm, tvrdené sedlá, bronzové vodítka, guferá)
  • 22.10.2011
    – úprava vedenia vzduchu do bočných ofukov na palubke použitím plastových trubiek „husých krkov“, vystriekané dutiny Rezistinom ML + navŕtanie 4 nových dier do vonkajšej spodnej strany prahov pre lepší prístup k striekaniu dutín
  • 25.10.2011
    – 154 760 km – výmena motorového oleja (Castrol Magnatec 10W40), olejového filtra (Mann), výmena vzduchového filtra, dotiahnutie hlavy motora, našteľované ventilové vôle, doladené voľnobežné otáčky (predtým po výmene hlavy otáčky okolo 650, teraz doladené na 780–790), doladený predstih
  • 27.10.2011
    – nový akumulátor Varta 54Ah 530A, výmena alternátora za funglovku PAL 55A
  • 31.10.2011
    – 155 000 km
  • 25.11.2011 – 15.12.2011
    – úprava a lepenie nového prídavného odhlučnenia zadnej časti karosérie materiálom Tecsound. Polepená medzistena motora, komplet podbehy, boli uzavreté otvory v stene plata atď. Nanovo očalúnený celý priestor za zadnými sedačkami koženkou + kobercom.
  • 27.11.2011
    – 156 000 km
  • 29.11.2011 – 01.12.2011
    – montáž karbónového vyhrievania predných sedadiel
  • 16.12.2011
    – 157 000 km
  • 18.12.2011 – 23.12.2011
    – úprava a čalúnenie krytiek držiakov zadných opierok hlavy
  • 27.12.2011
    – oprava ručnej brzdy, nové lanovody, nové samostavy › problém bol nakoniec aj tak inde; premazanie zvislých čapov
  • 31.12.2011
    – 158 000 km