Aktualizované: 17.06.11
[10]
[1863]
|
|
<<prejsť na Denníček
Denníček - rok 2013
- 01.01.2013
– prežili sme Nový rok :)
-
12.01.2013
– 177 100 km – výmena motorového oleja (Castrol Magnatec 10W40), olejového filtra (Mann), výmena prevodového oleja (Valvoline Durablend 75W-90), výmena vzduchového filtra, našteľované ventilové vôle.
-
26.01.2013
– 178 000 km – premazanie zvislých čapov, výmena kontaktov rozdeľovača, výmena pravého silentbloku motora – pôvodne tvrdý Felda vymenený za mäkký Favorit
- 24.02.2013
– 179 000 km
- 27.03.2013
– 180 000 km – úspešne absolvovaná STK
- 06.04.2013
– diely na nový motor dochystané, začína sa skladať
- 12.04.2013
– nový motor 742.136 je úspešne doskladaný
- 13.04.2013
– 180 400 km – nový motor nahodený do auta
- 21.04.2013
– 181 000 km
- 18.04.2013 – 23.04.2013
– oprava po zime, očista, zatieranie škrabancov, navoskovanie
- 23.04.2013
– 181 100 km – nový motor má 700 km za sebou, nastavené ventilové vôle
- 29.04.2013 – 01.05.2013
– demontáž, rozobratie a celkový repas a úprava prednej nápravy; nový motor má 1000 km
- 04.05.2013
– 181 500 km – motor má 1100 km, kontrola dotiahnutia hlavných a ojničných ložísk, finálne utesnenie olejovej vane silikónom, výmena oleja + filtra (Valvoline Durablend 10W40 API SL).
- 11.05.2013
– 182 000 km – oprava preklzujúcej spojky. Výmena spojky TAZ+azbest lamela za spojku Sachs+novodobá CZ lamela, výmena zaisťovacieho plechu zotrvačníka za správny typ, výmena mrkvového komínka s guferom v prevodovke .
- 15.05.2013
– 182 400 km – nový motor má 2000 km, geometria náprav v servise
- 23.05.2013
– 183 000 km
- 30.05.2013
– 183 400 km – nový motor má 3000 km :-)
- 09.06.2013
– 184 000 km
- 15.06.2013
– 184 400 km – nový motor má 4000 km :-)
- 17.06.2013 – 18.06.2013
– prestriekanie rámov okien dverí a B stĺpikov do čiernej matnej farby
- 23.06.2013
– 185 400 km – nový motor má 5000 km :-)
- 29.06.2013
– výmena predných tlmičov za nové ruské SAAZ určené pre žigul, sú pekne tvrdé :-) + výmena a úprava uloženia pružín; výmena silentbloku spodnej hlavice pravého zvislého čapu (starý „nový“ vypadol :( )
- 07.07.2013
– 186 000 km – zadná náprava „vlečka“ má 40 000 km a 2 roky po repase a zástavbe, už by mala byť hádam sadnutá :D
- 08.07.2013
– výmena vodnej pumpy origo 742.136, ktorá napriek repasu stále tiekla, za zánovnú pumpu zo starého 120 motora + prerobenie zapojenia výhrevu sania prostredníctvom T- spojky,
- 10.07.2013 – 15.07.2013
– dovolenka v Chorvátsku, na škodovke najazdené 2700 km
- 15.07.2013
– 188 000 km
- 21.07.2013
– 189 000 km
- 27.07.2013
– 189 400 km – nový motor má 9000 km; výmena oleja + filtra (Valvoline Durablend 10W40 API SL); nastavené ventilové vôle; výmena žiaroviek koncových svetiel – noname, ktoré zčerneli, za Hella
- 07.08.2013
– 190 400 km
- 22.08.2013
– 191 000 km – nastavené ventilové vôle, tentoraz: 0,25 mm / 0,35 mm (sanie / výfuk) za tepla
- 28.08.2013
– výmena výfuku za výfuk Ronelt s predĺženou životnosťou
- 29.08.2013
– výmena predných tlmičov za staršie PAL žigul, na ruských SAAZ sa utrhla guma od kovu v spodných okách a vŕzgalo to.
- 04.09.2013
– 192 000 km – odvzdušnenie spojky (preventívne obmena kvapaliny)
- 11.09.2013
– montáž strešného okna (nové originál model 87)
- 15.09.2013
– 193 000 km
- 21.09.2013
– 22.09.2013 – obrúsenie prednej kapoty zospodu, pozalepovanie odlepených výstuh kapoty, celková oprava spodku + náter čierny matný Alkyton
- 27.09.2013 – namontovaná nová predná maska s prídavnými diaľkovými svetlami – žiarovky Osram Night Breaker :)
- 30.09.2013
– 194 000 km
- 15.10.2013
– 195 000 km
- 29.10.2013
– 196 000 km
- 14.11.2013
– 197 000 km
- 26.11.2013
– 197 600 km – zástavba karburátora Jikov LEKR
- 29.11.2013
– 198 000 km – výmena zadných brzdových pakní, brzdových pák a ľavého brzdového valčeka
- 30.11.2013
– výmena palivového filtra za veľký filter MANN určený pre Felicie
- 11.12.2013/
– preukostrenie motora a ETZ skrinky
- 20.12.2013
– 199 000 km
- 31.12.2013
– 200 000 km
|