[home]
Denníček        


Aktualizované: 17.06.11

Úvod
Novinky na stránke

Technické informácie
História auta
Súčasnosť
Denníček
Návody a postupy [10]

Fotogaléria [1863]

Download
Myšlienky

Fórum
Linky
<<prejsť na Denníček

Denníček - rok 2009
  • 30.12.2009 - 31.12.2009:
    - náter novej výztuhy zadného nárazníka a držiakov nárazníka
  • 28.12.2009:
    - odvoz auta k lakýrnikovi
  • 26.12.2009:
    - náter vnútra PZ dverí do farby auta
  • 22.12.2009:
    - čiastočné vystriekané dutiny nových plechov, navŕtaných zopár dier do nových dutiniek, očistené a obrúsené vnútro PZ dverí + náter základnou farbou.
  • 21.12.2009:
    - vyčistené tesnenia, gumy a tiahla z dverí
  • 16.12.2009:
    - karoséria je vyvarená, dovoz auta domov do garáže
  • 15.12.2009:
    - vyčistená sada dverných skiel
  • 14.12.2009:
    - vyčistené sťahovačky okien dverí, vyčistené a natreté obmedzovače otvorenia dverí
  • 07.12.2009 – 13.12.2009:
    - renovácia stĺpikov z dverí, komplet vyčistené vonkajšie kľučky dverí, náter držiakov predného nárazníka
  • 28.11.2009:
    - renovácia tiahiel stieračov
  • 23.11.2009 – 24.11.2009:
    - druhý krát vypraté koberce + oprava všetkého zlého na nich
  • 19.11.2009:
    - vypraté komplet všetky koberce z auta :)
  • 17.11.2009 – 18.11.2009:
    - renovácia ostrekovačov (poriadne vyčistená nádobka, rozobraté a prečistené čerpadielko, nové hadičky a priechodky trysiek), renovácia stieračov (obrúsené a prestriekané)
  • 13.11.2009 – 15.11.2009:
    - repas kúrenia (komplet očista všetkého, prefúkaný radiátor, nové molitany, opravené všetko čo bolo zlé, obrúsenie a náter výztuh telesa, nový ventil a tesnenie, motorček vyčistený, premazaný + nové uhlíky, premazané lanovody)
  • 10.11.2009:
    - auto úspešne ťahaním na lane prevezené do dielne ku karosárovi na vyvárku; zakúpené nové čelné sklo
  • 07.11.2009:
    - Tak a už to začalo :-) Auto okrem podvozku a motora komplet celé rozobraté; nahodené nové dvere, nová zadná kapota a zadné čelo; pri rozborke prasklo predné sklo :( Auto pripravené na odvoz ku klampiarovi na vyvárku.
  • 15.10.2009:
    - Emisná kontrola, 127 684 km
  • 13.10.2009:
    - dokončenie náteru predných vodných trubiek na žlto (aby boli rovnaké ako už hotové zadné), renovácia držiakov trubiek, nový spojovací materiál, úprava spodných držiakov predných tlmičov – obrúsenie a náter šedý Alkyton
       foto
  • 05.10.2009:
    - montáž veka brzdovej kvapaliny s kontrolkovým spínačom klesnutej hladiny v nádržke
       foto
  • 02.10.2009:
    - nové viko hrdla benzínovej nádrže
  • 26.09.2009:
    - výroba LED Voltmetra a jeho zabudovanie do telesa otáčkomera
       foto
  • 19.09.2009:
    - náter výfukových parohov vypaľovacou striebrenkou, náter krycieho plechu zvodov šedým Alkytonom
       foto
  • 14.09.2009:
    - náter hlavy valcov motora šedým alkytonom
       foto
  • 07.09.2009 – 08.09.2009:
    - príprava novej plechariny, brúsenie a tmelenie nových PP dvier…
  • 01.09.2009 – 05.09.2009:
    - oprava otvárania PZ dverí, oprava lucasu blinkrov, oprava krytov predných reproduktorov, doladenie prepojovacej hadice poliek nádrže – tak aby bola správne zakrytá krytom nádrže, výmena pokazeného tachometra – z 3 polofunkčných kusov zložený jeden plne funkčný + pretočený kilometrovník, aby zobrazoval správny údaj
  • 17.08.2009:
    - výmena silentblokov motora (Gumokov)
  • 10.08.2009:
    - 122400 km – výmena oleja v motore + výmena gufera pod remenicou kľuky
  • 28.07.2009 – 01.08.2009:
    - keďže ľavá poloos znova začala prepúšťať olej do brzdy, chcel som vymeniť gufero (výmena na aute), ale kedže sa nezadarilo, musel som demontovať celú polnápravu od prevodovky. No a kedže sa nepodarilo ani zhodiť ložisko z poloosy ani po nahriatí pod lisom 15t (nechápem to), ložisko sa muselo rozrezať flexou…Pri tejto činnosti mi v servise poškodili nákružok poloosy a tiež osadenie ložiska, takže hriadel sa stala pre ďalšiu montáž nepoužiteľná :-( Našťastie sa mi dosť rýchlo podarilo zohnať druhú novú poloos, takže som to úspešne zas všetko zložil (nová poloos, nové ložisko, nové originál guferá). Dúfam, že tečenie je s týmito originál guferami konečne zažehnané; Pri prvej skúšobnej jazde mi zdochol motor – odišla zapaľovacia cievka. Našťastie som mal druhú po ruke, oprava v teréne na pár minút :-)
  • 20.07.2009:
    - výmena vzduchového filtra, výmena rozdeľovača za úplne iný kus – hľadanie problému skubania motora v určitých otáčkach
  • 16.07.2009:
    - nanovo vyváženie predných kolies (vibrovalo volantom pri vyššej rýchlosti) – pomohlo to
  • 11.07.2009:
    - nastavenie ventilovej vôle (121 450 km), dotiahnutie laniek ručnej brzdy
  • 06.07.2009:
    - montáž novej elektrickej palivovej pumpy Facet
       foto
  • 06.06.2009 – 08.06.2009:
    - príprava nových predných blatníkov a čela, náter 2. vrstvami základnej farby zo zadnej strany
  • 05.06.2009:
    - oprava operadla vodičovej sedačky, vystuženie molitanu v spodnej oblasti, aby netlačilo železo kostry do chrbta
  • 18.05.2009 – 29.05.2009:
    - príprava nových obidvojo ľavých dvier + nového zadného čela, brúsenie, tmelenie…
  • 14.05.2009 – 15.05.2009:
    - rozborka + komplet očista karburátora, šteľovanie výšky hladiny plavákovej komory, montáž prídavného palivového filtra
  • 17.04.2009 – 28.04.2009:
    - oprava kufra, vybrúsenie, vyvarenie dvoch dierok, náter vnútri šedá matná farba + zvonku na vyvarených miestach Body 930, oprava krytu hlavných valcov v kufri.
       foto
  • 14.04.2009:
    - geometria náprav v servise
  • 08.04.2009:
    - nahodenie letných kolies; auto má od poskladania najazdené niečo cez 500 km, zatiaľ je všetko v poriadku, aj zadné brzdy si už pomaly sadajú.
  • 02.04.2009:
    - spravená STK, všetko je v poriadku, jupííí :-))
  • 23.03.2009 – 28.03.2009:
    - očista prednej nápravy, pozatieranie oškretých a hrdzavých miest, doladenie vôle ľavého náboja, návrat originál brzdových doštičiek miesto Ferodo doštičiek (ktoré tam boli len chvíľu ale hrozne pískali), oprava predného čela, pozatieranie karosérie, montáž nových krytov C stĺpikov s hlinikovými lištami s nápismi Skoda
  • 18.03.2009:
    - výmena držiakov stabilizátora na spodných ramenách za nové
  • 16.03.2009:
    - výmena termostatu, ten starý tam bol po dvoch rokoch teda v domku riadne pripečený aj s tesnením
  • 14.03.2009:
    - auto je opäť pojazdné, zadná náprava je nahodená na aute
  • 19.01.2009 – 13.03.2009:
    - práce na zadnej náprave, rozborka, výroba prípravkov, puntičkárenie so všetkým precízne do posledného detailu, niektoré ďalšie nové diely, skladanie
  • 17.01.2009:
    - zadná náprava šla znova von, zas začal prenikať olej do ľavej brzdy
  • 10.01.2009:
    - montáž repasovanej pedálovej konzoly s hlavnými valcami brzdy a spojky do auta, zapojenie, odvzdušnenie bŕzd a spojky (pri odvzdušňovaní spojky a doťahovaní odvzdušňováka mi praskol pomocný spojkový valček na prevodovke, musel som ísť rýchlo kúpiť nový a vymeniť ho), úspešne sa to podarilo dokončiť.
  • 02.01.2009 – 04.01.2009:
    - a už zase pokračujem, repas pedálovej konzoly (oškrabanie starých náterov + nová povrchovka), repas brzdového posilňovača (nová membrána, gufero), nový spojkový a hlavný brzdový valec
       foto
  • 01.01.2009:
    - Stav tachometra: 115800 km