Aktualizované: 17.06.11
[10]
[1863]
|
|
<<prejsť na Denníček
Denníček - rok 2009
-
30.12.2009 - 31.12.2009:
- náter novej výztuhy zadného nárazníka a držiakov nárazníka
-
28.12.2009:
- odvoz auta k lakýrnikovi
-
26.12.2009:
- náter vnútra PZ dverí do farby auta
-
22.12.2009:
- čiastočné vystriekané dutiny nových plechov, navŕtaných zopár dier do nových dutiniek, očistené a obrúsené vnútro PZ dverí + náter základnou farbou.
-
21.12.2009:
- vyčistené tesnenia, gumy a tiahla z dverí
-
16.12.2009:
- karoséria je vyvarená, dovoz auta domov do garáže
-
15.12.2009:
- vyčistená sada dverných skiel
-
14.12.2009:
- vyčistené sťahovačky okien dverí, vyčistené a natreté obmedzovače otvorenia dverí
-
07.12.2009 – 13.12.2009:
- renovácia stĺpikov z dverí, komplet vyčistené vonkajšie kľučky dverí, náter držiakov predného nárazníka
-
28.11.2009:
- renovácia tiahiel stieračov
-
23.11.2009 – 24.11.2009:
- druhý krát vypraté koberce + oprava všetkého zlého na nich
-
19.11.2009:
- vypraté komplet všetky koberce z auta :)
-
17.11.2009 – 18.11.2009:
- renovácia ostrekovačov (poriadne vyčistená nádobka, rozobraté a prečistené čerpadielko, nové hadičky a priechodky trysiek), renovácia stieračov (obrúsené a prestriekané)
-
13.11.2009 – 15.11.2009:
- repas kúrenia (komplet očista všetkého, prefúkaný radiátor, nové molitany, opravené všetko čo bolo zlé, obrúsenie a náter výztuh telesa, nový ventil a tesnenie, motorček vyčistený, premazaný + nové uhlíky, premazané lanovody)
-
10.11.2009:
- auto úspešne ťahaním na lane prevezené do dielne ku karosárovi na vyvárku; zakúpené nové čelné sklo
-
07.11.2009:
- Tak a už to začalo :-) Auto okrem podvozku a motora komplet celé rozobraté; nahodené nové dvere, nová zadná kapota a zadné čelo; pri rozborke prasklo predné sklo :( Auto pripravené na odvoz ku klampiarovi na vyvárku.
-
15.10.2009:
- Emisná kontrola, 127 684 km
-
13.10.2009:
- dokončenie náteru predných vodných trubiek na žlto (aby boli rovnaké ako už hotové zadné), renovácia držiakov trubiek, nový spojovací materiál, úprava spodných držiakov predných tlmičov – obrúsenie a náter šedý Alkyton
foto
-
05.10.2009:
- montáž veka brzdovej kvapaliny s kontrolkovým spínačom klesnutej hladiny v nádržke
foto
-
02.10.2009:
- nové viko hrdla benzínovej nádrže
-
26.09.2009:
- výroba LED Voltmetra a jeho zabudovanie do telesa otáčkomera
foto
-
19.09.2009:
- náter výfukových parohov vypaľovacou striebrenkou, náter krycieho plechu zvodov šedým Alkytonom
foto
-
14.09.2009:
- náter hlavy valcov motora šedým alkytonom
foto
-
07.09.2009 – 08.09.2009:
- príprava novej plechariny, brúsenie a tmelenie nových PP dvier…
-
01.09.2009 – 05.09.2009:
- oprava otvárania PZ dverí, oprava lucasu blinkrov, oprava krytov predných reproduktorov, doladenie prepojovacej hadice poliek nádrže – tak aby bola správne zakrytá krytom nádrže, výmena pokazeného tachometra – z 3 polofunkčných kusov zložený jeden plne funkčný + pretočený kilometrovník, aby zobrazoval správny údaj
-
17.08.2009:
- výmena silentblokov motora (Gumokov)
-
10.08.2009:
- 122400 km – výmena oleja v motore + výmena gufera pod remenicou kľuky
-
28.07.2009 – 01.08.2009:
- keďže ľavá poloos znova začala prepúšťať olej do brzdy, chcel som vymeniť gufero (výmena na aute), ale kedže sa nezadarilo, musel som demontovať celú polnápravu od prevodovky. No a kedže sa nepodarilo ani zhodiť ložisko z poloosy ani po nahriatí pod lisom 15t (nechápem to), ložisko sa muselo rozrezať flexou…Pri tejto činnosti mi v servise poškodili nákružok poloosy a tiež osadenie ložiska, takže hriadel sa stala pre ďalšiu montáž nepoužiteľná :-( Našťastie sa mi dosť rýchlo podarilo zohnať druhú novú poloos, takže som to úspešne zas všetko zložil (nová poloos, nové ložisko, nové originál guferá). Dúfam, že tečenie je s týmito originál guferami konečne zažehnané; Pri prvej skúšobnej jazde mi zdochol motor – odišla zapaľovacia cievka. Našťastie som mal druhú po ruke, oprava v teréne na pár minút :-)
-
20.07.2009:
- výmena vzduchového filtra, výmena rozdeľovača za úplne iný kus – hľadanie problému skubania motora v určitých otáčkach
-
16.07.2009:
- nanovo vyváženie predných kolies (vibrovalo volantom pri vyššej rýchlosti) – pomohlo to
-
11.07.2009:
- nastavenie ventilovej vôle (121 450 km), dotiahnutie laniek ručnej brzdy
-
06.07.2009:
- montáž novej elektrickej palivovej pumpy Facet
foto
-
06.06.2009 – 08.06.2009:
- príprava nových predných blatníkov a čela, náter 2. vrstvami základnej farby zo zadnej strany
-
05.06.2009:
- oprava operadla vodičovej sedačky, vystuženie molitanu v spodnej oblasti, aby netlačilo železo kostry do chrbta
-
18.05.2009 – 29.05.2009:
- príprava nových obidvojo ľavých dvier + nového zadného čela, brúsenie, tmelenie…
-
14.05.2009 – 15.05.2009:
- rozborka + komplet očista karburátora, šteľovanie výšky hladiny plavákovej komory, montáž prídavného palivového filtra
-
17.04.2009 – 28.04.2009:
- oprava kufra, vybrúsenie, vyvarenie dvoch dierok, náter vnútri šedá matná farba + zvonku na vyvarených miestach Body 930, oprava krytu hlavných valcov v kufri.
foto
-
14.04.2009:
- geometria náprav v servise
-
08.04.2009:
- nahodenie letných kolies; auto má od poskladania najazdené niečo cez 500 km, zatiaľ je všetko v poriadku, aj zadné brzdy si už pomaly sadajú.
-
02.04.2009:
- spravená STK, všetko je v poriadku, jupííí :-))
-
23.03.2009 – 28.03.2009:
- očista prednej nápravy, pozatieranie oškretých a hrdzavých miest, doladenie vôle ľavého náboja, návrat originál brzdových doštičiek miesto Ferodo doštičiek (ktoré tam boli len chvíľu ale hrozne pískali), oprava predného čela, pozatieranie karosérie, montáž nových krytov C stĺpikov s hlinikovými lištami s nápismi Skoda
-
18.03.2009:
- výmena držiakov stabilizátora na spodných ramenách za nové
-
16.03.2009:
- výmena termostatu, ten starý tam bol po dvoch rokoch teda v domku riadne pripečený aj s tesnením
-
14.03.2009:
- auto je opäť pojazdné, zadná náprava je nahodená na aute
-
19.01.2009 – 13.03.2009:
- práce na zadnej náprave, rozborka, výroba prípravkov, puntičkárenie so všetkým precízne do posledného detailu, niektoré ďalšie nové diely, skladanie
-
17.01.2009:
- zadná náprava šla znova von, zas začal prenikať olej do ľavej brzdy
-
10.01.2009:
- montáž repasovanej pedálovej konzoly s hlavnými valcami brzdy a spojky do auta, zapojenie, odvzdušnenie bŕzd a spojky (pri odvzdušňovaní spojky a doťahovaní odvzdušňováka mi praskol pomocný spojkový valček na prevodovke, musel som ísť rýchlo kúpiť nový a vymeniť ho), úspešne sa to podarilo dokončiť.
-
02.01.2009 – 04.01.2009:
- a už zase pokračujem, repas pedálovej konzoly (oškrabanie starých náterov + nová povrchovka), repas brzdového posilňovača (nová membrána, gufero), nový spojkový a hlavný brzdový valec
foto
-
01.01.2009:
- Stav tachometra: 115800 km
|