Aktualizované: 17.06.11
[10]
[1863]
|
|
<<prejsť na Denníček
Denníček - rok 2004
-
18/12/2004:
- nová membrána podtlakového ovládania 2. stupňa
-
07/12/2004:
- dnes som bez problémov prešiel cez STK :-)
- nová hlava + palec + kryt rozdeľovača
-
04/12/2004:
- repas, vyčistenie karburátora (trysky, vzdušníky, prefúkanie kanálikov), výmena tesnení pod karburátorom, pod vekom, výmena membrány akceleračnej pumpičky, jemné zrovnanie telesa karburátora ( fotky z repasu)
- výmena brzdovej kvapaliny, dotiahnutie ručnej brzdy, očista sviečok, premazanie rozdeľovača
-
25/11/2004:
- vyrovnané veko karburátora
-
19/11/2004:
- nové čistiace sitko v karburátore, nové tesnenie pod vekom karburátora a pod čističom vzduchu
-
13/11/2004:
- kontrola + prečistenie + odvzdušnenie predných bŕzd
- odvzdušnenie spojky
- premazanie zvyslých čapov na prednej náprave
-
09/11/2004 - 11/11/2004:
- očista prevodovky
- očista prednej nápravy + náter rezistinom ( foto)
-
06/11/2004:
- výmena čeľustí na PZ brzde, prešteľovaná ručná brzda (obidva kolesá naraz), odvzdušnenie zadných bŕzd, nasadenie zimných pneu na zadok
-
29/10/2004 - 30/10/2004:
- kúpa 2x nové zimné pneu Matador MP55 Sibir + disky
- natrenie diskov striebrenkou
foto
-
19/10/2004:
- vyčistenie odkalovacej nádobky (+ sitka) benzínovej pumpy, vyčistenie filtračného sitka prípojky benzínu do karburátora
-
04/10/2004:
- kontrola + prečistenie zadných bŕzd, prešteľovanie ručnej brzdy (konečne to aj brzdí :-)
foto - PZ brzda 1
foto - PZ brzda 2
foto - zdvihnuté, podložené auto
-
14/09/2004:
- nové "sk-pásky" (spony) na hadici spájajúcej polky palivovej nádrže (zospodu auta)
foto
-
12/09/2004:
- oprava-lepenie/výztuha držiaka popolníka v palubnej doske ;)
-
11/09/2004:
- 80 000 km (nabehlo presne po príjazde domov...)
-
06/09/2004:
- montáž kontrolky zapnutého ventilátora chladiča (v prístrojovej doske)
-
31/08/2004 - 02/09/2004:
- nový rámček prístrojovky (prerobený rámček pôvodnej "bezotáčkomerovej" prístrojovky)
- nové symboly kontroliek (najnovšie aké sa na škodovky dávali a aké sa používajú dodnes)
- lepšie podsvietený tachometer (4W žiarovka namiesto 2W) - konečne rovnomerné podsvietenie všetkých budíkov.
-
17/08/2004 - 26/08/2004:
- nový vrchnák nádoby ostrekovača
- oprava PZ dverí (malá preliačeninka)
- oprava ĽP blatníka (vymontovaná predná kapota)
-
07/08/2004 - 10/08/2004:
- výroba nového panela pre autorádio (plast)
- elektroinštalácia + montáž nového autorádia do auta
foto 1
foto 2
-
06/08/2004:
- auto privezené z opravy ĽZ dverí
foto - dvere po repase
- dotiahnutá hlava valcov
- dotiahnutá pravá zadná poloos (konečne to nemláti a podvozok ide krásne tichučko)
-
04/08/2004:
- kúpené nové autorádio Panasonic RD310 :-) Už sa teším na montáž :-)
-
03/08/2004:
- ĽZ dvere poputovali s celým autom na "plastiku"
-
17/07/2004:
- nové pekné čierne koberčeky :)
foto
-
08/07/2004:
- jeden týpek mi "pobozkal" pri cúvaní ľavé zadné dvere :-(( takže v najbližšej dobe pôjdu von na opravu a prestriekanie (ešteže mám originál farbu)
-
07/07/2004:
- nové čapy obmedzovačov otvorenia všetkých dverí (tie malé na závesoch, ktoré zvyknú na škodovkách pri otváraní robiť taký rámus)
-
01/07/2004:
- malá GO štartéru - nové uhlíky, ložiská, vyčistený, premastený.
Na to, že sa chodí prevažne na krátke vzdialenosti (časté štartovanie) bol v celkom dobrom stave. Ale radšej skontrolovať predčasne, ako príliš neskoro...
-
07/06/2004 - 08/06/2004:
- oprava ukončenia PP blatníka (miesto za PP dvermi) - hrdza - viď 28/05/2004
-
02/06/2004:
- oficiálny vstup škodovky do EÚ:-) - nové európske "Tabuľky s Evidenčným Číslom" (aj tak to vždy budú pre každého ŠPZ:-)
foto
-
31/05/2004:
- pretesnenie rámov všetkých dverí; spotrebované asi 13 m tesniacej gumy:)
so starým tesnením:
- ĽP dvere sa pri jazde po nerovnostiach trochu chveli
- ĽZ dvere sa ťažko zatvárali
- "prievan" v aute pri vyšších rýchlostiach
s novým tesnením: (výsledkom som bol príjemne prekvapený)
- všetky dvere krásne sedia a všetky sa ľahúčko zatvárajú
- citeľné zníženie hluku od prefukovania
- lepšia tesnosť (pri daždi a v zime)
-
28/05/2004:
- oprava ukončenia ĽP blatníka (miesto za ĽP dvermi) - hrdza
foto 1
foto 2 - detail
foto 3 - dvere
-
22/05/2004:
- cyklovač stieračov nainštalovaný do auta
-
17/05/2004:
- konečne dokončený (dorobený) cyklovač stieračov - článok
-
03/05/2004 - 06/05/2004:
- nové lanko otvárania prednej kapoty (po 15 rokoch otvárania kufra sa utrhla hlavička pri páčke v aute) - originál lanko stálo až 9,-Sk
- oprava + nastriekanie (čierna matná) pravého podlahového plechu v motorovom priestore
foto - nastriekaný pravý podlahový plech v motor. priestore
- oprava + natretie (základná farba + šedozelená vrchná farba) zadných nosníkov (zospodu)
foto - pravý zadný nosník + priečka motora zospodu
-
20/04/2004 - 27/04/2004:
JARNÉ KAŽDOROČNÉ PRÁCE:
- pozatieraná karoséria
- horúcou vodou vystriekaný podvozok (hlavne vnútra blatníkov) - čo riadne nezrobili v umyvárke, to som si musel zrobiť sám :-)
- niektoré miesta podvozku (blatníkov) a náprav pretreté Rezistinom
- pretreté disky kolies striebrenkou
- poopravovaná maska chladiča (polepená)
- ...
-
20/04/2004:
- nové zásterky ("lapače nečistôt") na predných blatníkoch (staré už boli "šišaté") - 145,-Sk
- nový obmedzovač otvorenia ĽP dverí (po 15 rokoch otvárania/zatvárania vypovedal svoju službu - ulomilo sa pero...) - 95,-Sk
-
13/04/2004 - 16/04/2004:
- pretretý zadný nárazník (konštrukcia pod plastom)
- prestriekaná páka ručnej brzdy + ľavý držiak motora + rúry výfuka (tie dve čo idú z motora) čiernou matnou farbou
- dočistený motor (konečne)
- vytmelený + pretretý nabúraný roh (viď 02/03/2004) na pravom prednom blatníku
foto - vytmelený roh
foto - hotový roh
- opravená + pretretá zadná kapota (zo spodu), nové hliníkové fólie (Alobal) na odhlučňovacej hmote v kapote
foto - počas práce - vybrúsená kapota (pripravená na farbenie) už s novými Alobalmi
foto - hotová kapota
foto - hotová kapota - celkový pohľad
-
06/04/2004:
- zakrytovanie "dier" od páčiek pod volantom (lucasov).
foto 1
foto 2
-
01/04/2004:
- oprava + nastriekanie (čierna matná) ľavého podlahového plechu v motorovom priestore
-
29/03/2004:
- vloženie plechovej antikorovej podložky 1.5 mm, - || -, pod dolný záves pravých zadných dverí - dobre nesedeli (boli prevysnuté) a odstávali (teda ani dobre netesnili - pomohlo prešteľovanie zámky); teraz idú ako po masle
-
23/03/2004:
- vloženie plechovej antikorovej podložky 1.5 mm, vyrobenej podľa návodu na techwebe, pod dolný záves ľavých predných dverí pre zamedzenie odierania dverí o stredový stĺpik (roh dverí sa od stĺpika po úprave posunul asi o 3 mm) + prešteľovanie dverí (s tým bola teda pekná drbačka , uff)
-
13/03/2004, 15/03/2004:
- repasácia (čistenie, striekanie farbou...) všetkých súčiastok v priestore kufra (komplet ostrekovací systém, motor stieračov, tiahla stieračov, káble...)
foto
- komplet vyčistenie alternátora, prestriekanie horného držiaka alternátora na čierno
foto
-
03/03/2004, 04/03/2004:
- "vyklepaný", opravený a namaľovaný nárazník a spoiler - bez stopy. Čiastočne (dočasne) opravená priehlbinka na rohu blatníka nad smerovkou (treba počkať na teplejšie počasie na zatmelenie)
foto - opravený predok
foto - dočasne opravený roh
-
02/03/2004:
- malý náraz (oco) predom auta do stola v garáži (šmyklo pri tlačení do garáže - poľadovica) - trochu stlačený predný nárazník s ŠPZ, spoiler a trochu roh na pravom blatníku (nad smerovkou) - našťastie nič strašné
foto - nabúraný stôl
-
23/02/2004:
- vymenené lanko (struna) ovládania kúrenia (teplý/zimný vzduch) - bolo utrhnuté
-
19/02/2004:
- pravidelná emisná kontrola:
Kontrolovaný parameter |
Hodnota určená (stanovená) |
Hodnota nameraná |
Hodnotenie |
|
Otáčky [min-1] |
780 - 830 |
820 |
|
Uhol predstihu zážihu [°] |
5 - 12 |
8 |
|
Uhol zop. kontaktov [°];[%] |
50 - 56 |
50 |
|
Objem. koncentrácia CO [%] |
0,8 - 1,5 |
1,24 |
|
HC [ppm] |
800 |
429 |
|
|
Otáčky [min-1] |
2950 - 3050 |
3020 |
|
Uhol predstihu zážihu [°] |
34 - 44 |
39 |
|
Uhol zop. kontaktov [°];[%] |
50 - 56 |
50 |
|
Objem. koncentrácia CO [%] |
- |
- |
- |
HC [ppm] |
- |
- |
- |
(následne technikom upravené voľnobežné otáčky na nižšiu hranicu)
-
11/02/2004, 12/02/2004:
- opravený snímač stavu brzdovej kvapaliny od autotestu - nefungovala kontrolka
- odstránené jediné "drnčanie" v aute - od pravých zadných dverí
-
07/02/2004:
- namontovaná nová zámka riadenia - článok
-
01/02/2004:
- pokazila sa zámka riadenia, nešlo vložiť kľúčik - článok
-
29/01/2004:
- montáž otáčkomera (moje skúsenosti z montáže tu.)
-
04/01/2004:
- oprava spínacieho relé zadného vyhrievaného skla (nespínalo)
-
03/01/2004:
- na prednej náprave: vyšteľovanie ľavého ložiska, prešteľovanie umiestnenia stabilizátora (vystredenie), premazanie
|